Open brief aan onze leden: Renovatie Clubhouse Neptunus

unnamed (8).jpg

Beste leden en fans,

Hiermee vragen wij jullie aandacht voor een uit te voeren project met betrekking tot een renovatie van ons/jullie clubhuis. Reden hiervoor zijn de veel gehoorde geluiden, niet alleen van onze eigen leden en fans, maar ook van bezoekers, over de ongezellige uitstraling van een belangrijke, zo niet dé belangrijkste, ruimte in ons familiestadion.

Om deze ruimte een opknapbeurt te geven ligt er een plan klaar dat, wanneer het eenmaal is uitgevoerd, iedereen (u, als leden en anderen, bezoekers, gasten enz.) zich als in een warm (honkbal/softbal)nest zal voelen. Het ligt in de bedoeling de oude “voetbal”tribune te ontmantelen en het ter beschikking komende materiaal aan te wenden om het clubhuis opnieuw aan te kleden. (Klik op deze link voor een uiteenzetting met tekeningen van de ideeën)

kostenplaatje

Echter, aan dit plan kleeft ook een kostenplaatje. De ombouwkosten bedragen in totaal Euro 45.000, een bedrag dat wij als vereniging zelf moeten ophoesten. Van een tweetal sponsors ( United Foundation en Allfru Group ) hebben wij inmiddels de toezegging van elk Euro 7.500 gekregen, zodat er nog Euro 30.000 is te gaan. Bij hoge uitzondering roepen wij daarbij jullie hulp in en doen wij een beroep op onze leden om met een (naar vermogen) vrijwillige bijdrage mee te doen aan dit project. Zie het als een verjaardagskadootje voor uw/onze mooie vereniging die dit jaar haar 75 jarig bestaan viert.

Verzoeken u uw bijdrage over te maken op rekeningnummer IBAN NL82 ING B 000 2078709 t.n.v. Sportclub Neptunus, afd. Honkbal onder vermelding van Ombouw Clubhuis

heropening

Wij zijn ervan overtuigd dat het u een fijn en trots gevoel zal geven wanneer u na de verbouwing (het streven is heropening op 24 april a.s.) het clubhuis binnenkomt met een nieuwe heel gezellige uitstraling waar je “U” tegen zegt en waaraan u zelf uw steentje heeft bijgedragen.

Sponsors

Ook willen wij graag onze sponsors in de gelegenheid stellen om bij te dragen aan ons nieuwe clubhuis. Graag verwijzen u hierbij naar deze link:

Wij rekenen op uw verenigingsgevoel/clubliefde en bedanken u reeds bij voorbaat voor uw steun.

NEPTUNUS Honkbal & Softbal

U zoekt direct contact?
Meld u nu aan voor de nieuwsbrief